Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблемна 156ца 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Определено не съм съгласен, че в Италия колите не се подържат, а в Германия си счупват ръцете да ги подръжат.
    Населението на ИТалия е над 56 милиона.Като говорим ка италиански коли е логично там да се карат много местни коли отколкото в друга държава и естествено е да се вкарват от там повече Алфи, отколкото от друга държава.Това че една част от търговците изкупуват най скапаните АЛфи е друг въпрос.Естествено е че има италианци, които не си подържат колите.Ама има и германци, какви боклуци има внесени тук от Германия-Голфове и Аудите, не ми се говори. Вярно е че в Швейцария имат висок стандарт и много строги правила, които се спазват, но в Германия не е съвсем така /поне от 15 години/. С други думи като се внесат примерно 100 алфи от Германия и от тях 10% са боклуци, ще са десет коли, а като се внесат 1000 алфи от Италия -10% са вече 100 коли, а друг е въпроса тия 1000 кой и как ги е внесъл.
    С други думи не гледай от къде е колата а каква е, ако ще да е внесена и от Япония или от Етиопия, образно казано /понеже има мита в тия случаи/
    Last edited by fred; d.m.y г., 12:14.
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #47
      И по тематаа- понеже не само моя човек имаше проблеми с това притрисане (абе всяка алфа ли ги има тия проблеми, защото много хора ми обясниха- ааа да и при нас е така не се безпокой, кенеф си е колата- нормално е) и слязох да видя нещата, които OEM ми каза да видим в на моя приятел ех- алфата. значи не разбрах кво точно трябва да наскубя за да почне да пали хубаво (моята като я запаля първия път тресе яко, гася я и после като я пална си пали добре. при изфорсирване на празен ход колата си тресе няма значение- студена или топла- просто топла го прави по- слабо но пак си тресе)
      Та отворих капака и за 200тен път се втрещих при вида на наистина невероятно сложно изглеждащата наредна- не съм автомобилен лаик, но за първи път пред в живота си виждам кола пред чийто отворен капак седя зяпнал и невярващ. наистина ми се струва че в нея има детайли, които просто няма в другите коли!
      та взирайки се в тая италянска бъркотия съзрях синия маркуч, който не беше закачен изобщо към една стърчаща хуйня зад казанчето за хидр. течност! Много ми е интересно как досега не съм го видял и тука идва главния въпрос- Дали е паднало само, дали от автокъщата са го махнали и защо, дали БОБО не го е свалил и пак защо, и на какво влияе тоя син маркуч, защото освен че колата тръгна малко по- добре в ниските обороти (преди 3000) пак запали гадно и пак тресе! Моля за мнение
      Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

      Comment


      • #48
        Колега не се изумявай толкова на алфата. Ако ти паркирам една до друга алфата и стария ми Фиат Типо 2.0 i.e. и им отворя предните капаци ще видиш колко по-сложен и претрупан с какво ли не е фиата. И по-труден за ремонт, и някои неща са и по-скъпи - ангренаж комплект (два ремъка и три ролки) излиза доста по-скъпо отколкото на алфа 156 1.8. Освен това, както беше споменато по-горе, при всички съвременни автомобили нещата по принцип стават все по-комплицирани.

        По въпроса за колите карани в Германия и Италия - алфата ми е внос от Италия и е в изключително добро състояние. Фиата през '2001 ми го докараха от Германия и беше отвратително поддържан. Така че няма смисъл да се правят обобщения.
        Alfa 156 1.8 TS
        FIAT Tipo 2.0 i.e. GT

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от joro_d Покажи съобщение
          Колега не се изумявай толкова на алфата. Ако ти паркирам една до друга алфата и стария ми Фиат Типо 2.0 i.e. и им отворя предните капаци ще видиш колко по-сложен и претрупан с какво ли не е фиата. И по-труден за ремонт, и някои неща са и по-скъпи - ангренаж комплект (два ремъка и три ролки) излиза доста по-скъпо отколкото на алфа 156 1.8. Освен това, както беше споменато по-горе, при всички съвременни автомобили нещата по принцип стават все по-комплицирани.

          По въпроса за колите карани в Германия и Италия - алфата ми е внос от Италия и е в изключително добро състояние. Фиата през '2001 ми го докараха от Германия и беше отвратително поддържан. Така че няма смисъл да се правят обобщения.
          Сигурно го е карал италианец в Германия иначе няма как да стане.
          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
          К.М.

          Comment


          • #50
            Моята Алфа също е от италия и е наистина в много добро състояние. Но съм виждал и правил такива дето току що ги внсаят и като отворя мотора лъсват "лайната". Все едно никога не и е сменяно масло. Друга пък отварям половината и резби ги няма по главата. Лагера на вариатора въобще липсва. Маслото едно бистро и мирише на диференциално. Въобще страшна картинка.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #51
              как го отваряш мотора та лъсвали лайна?
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                как го отваряш мотора та лъсвали лайна?
                Ам отварях една 147-ца онзи ден. За вариатор. И махам капака на клапаните и гледам маслото станало като грес. Хайде смъквай картер, чисти. Горе валовете бяха на сухо. И това е кола която ще ида в някоя автокъща. И някой ше си я купи и ще мисли, че е супер. Иначе мотора работи безшумно. С изключение, че докато се прочисти напълно хвърля през ауспуха малко черни нагарчета. Върви добре. Но не се знае до кога.

                И всяка алфа или фиат които идват за ремонти горе на главата все има втулки без резби. Я на лагерите я на капака на клапаните. Само и единствено на моята кола всичко е добре. Сега някой ще кажат то винаги това което си е мое е най-хубаво, ама не съм имал проблеми с резбите примерно. Някой път пък стягам първо на 8 Нм. болтовете на лагерите на валовете и още не е изключил ключа на 8 Нм и болта превърта. Че търси по-дълги болтове... и филм голям. Или пък с медчика прави резбата на 8мм. стържи втулка, преви резба на втулката, нови болтове... блях.

                ЕДИТ: Мисълта ми беше, че да те е страх да идеш на майстор. Виждал съм и обикновен алуминиев болт завит на лагера.

                Хаиде да не говоря повече
                Last edited by oem; d.m.y г., 15:51.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #53
                  абе батко ти си станал монтьор нещо
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                    абе батко ти си станал монтьор нещо
                    Станах. То стана приказката "Купи си Алфа и стани монтьор"

                    Шегувам се разбира се. Аз за това съм учил да го таковам.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #55
                      ЗА КАКВО Е СИНИЯ ШНУР?


                      А?
                      и не крещи
                      Last edited by търтей; d.m.y г., 17:21.
                      Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                        купаваш си от магазин за резервни части какъв да е светодиод (зелен, червен, ....). На едния му извод (няма значение на кой) запояваш съпротивление 2килоома (0.125W или 0.250W - пак е без значение). Запояваш му две жички и пробваш на акумулатора дали свети (това е за да си сигурен че светодиода свети, а и да видиш колко силно свети). При едното положение няма да свети. Запомняш коя жичка е на плюс (не че има кой знае какво знечение) когато свети, и го вързваш към клемата на вариатора (лошото е че по схемата дават че и двата извода са червени). Ако не светне от първия път разменяш жичките и трябва да светне (това обаче го пробваш, когато колата е в движение, за да си сигурен че електромагнитния клапан е сработил). И казваш при колко сработва.
                        Баси днес обиколих маса магазини за ел боклуци, Практис, Бриколах, Баумакс и всички гледат като изтребители като ги питам дали имат светодиоди - може би трябва да си купя някакъв евтин боклук дето има по себе си и да ги махна......а даже не съм питал дали имат и съпротивления, представям си тогава......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #57
                          Ебахти магазините и чудото ако нямат светодиоди и съпротивления
                          Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HP - бивша
                          Alfa Romeo 145 Face Lift 1.6 T.S. 120 HP - бивша
                          Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 144 HP - настояща

                          Comment


                          • #58
                            Е как в тези магазини ще тарсиш такива неща е човек.
                            Отиди в аудио сервиза там ще намериш всичко което ти трябва
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                            Comment


                            • #59
                              Мда, снабдих се вече със съпротивления и диоди, и почвам с експериментите.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #60
                                поне 8-9 пъти питах за кво е тоя син кабел дето беше разкачен но не ме отразяват- за това пробвах с по- големички букви и пак не ме отразиха
                                Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                                Comment

                                Working...
                                X