Определено не съм съгласен, че в Италия колите не се подържат, а в Германия си счупват ръцете да ги подръжат.
Населението на ИТалия е над 56 милиона.Като говорим ка италиански коли е логично там да се карат много местни коли отколкото в друга държава и естествено е да се вкарват от там повече Алфи, отколкото от друга държава.Това че една част от търговците изкупуват най скапаните АЛфи е друг въпрос.Естествено е че има италианци, които не си подържат колите.Ама има и германци, какви боклуци има внесени тук от Германия-Голфове и Аудите, не ми се говори. Вярно е че в Швейцария имат висок стандарт и много строги правила, които се спазват, но в Германия не е съвсем така /поне от 15 години/. С други думи като се внесат примерно 100 алфи от Германия и от тях 10% са боклуци, ще са десет коли, а като се внесат 1000 алфи от Италия -10% са вече 100 коли, а друг е въпроса тия 1000 кой и как ги е внесъл.
С други думи не гледай от къде е колата а каква е, ако ще да е внесена и от Япония или от Етиопия, образно казано /понеже има мита в тия случаи
/
Населението на ИТалия е над 56 милиона.Като говорим ка италиански коли е логично там да се карат много местни коли отколкото в друга държава и естествено е да се вкарват от там повече Алфи, отколкото от друга държава.Това че една част от търговците изкупуват най скапаните АЛфи е друг въпрос.Естествено е че има италианци, които не си подържат колите.Ама има и германци, какви боклуци има внесени тук от Германия-Голфове и Аудите, не ми се говори. Вярно е че в Швейцария имат висок стандарт и много строги правила, които се спазват, но в Германия не е съвсем така /поне от 15 години/. С други думи като се внесат примерно 100 алфи от Германия и от тях 10% са боклуци, ще са десет коли, а като се внесат 1000 алфи от Италия -10% са вече 100 коли, а друг е въпроса тия 1000 кой и как ги е внесъл.
С други думи не гледай от къде е колата а каква е, ако ще да е внесена и от Япония или от Етиопия, образно казано /понеже има мита в тия случаи

Comment